Desk.com
V varies-with-device
広告
関連ソフトウェア
Front Desk
Front Desk was developed for personal service businesses such as gyms, yoga studios, music and dance studios, personal franchise services, and kids’ activity organizations. It is a cloud-based solut
Nectar Desk
Nectar Deskをクラウド内のコールセンターと考えてください。レポートおよび分析機能を備えた、インバウンドおよびアウトバウンドコールを処理するためのこのタイプの最も手頃で完全なソフトウェアとして請求され、ビジネスに完全なパッケージを提供します。 コールセンターの基礎は、Interactive Voice Response(IVR)、内線番号、通話録音、さらにローカルおよびフリーダイヤル番号
InvGate Service Desk
InvGate Service Deskは、サービスデスク管理のためのよりスマートなソリューションです。このクラウドベースのソリューションは、企業のITサービスサポートを管理、分析、および自動化します。また、ITプロフェッショナルが問題で協力し、自動化を使用してチームの生産性を向上させる方法も提供します。 サービス発券 InvGate Service Deskの主要な機能は、エージェントが複
Kite Desk
A unfilled order pipeline is a terrible thing, but KiteDesk prospecting software helps dramatically improve your company’s lead generation. The system is designed to produce the right lead informati
JIRA Service Desk
JIRA Service Deskは、顧客の要求を迅速かつ責任を持って解決することによりITをビジネスに接続するサービス管理ソフトウェアです。低コストで、セットアップと拡張が容易で、柔軟性が高く、すべてシンプルなユーザーエクスペリエンスを備えた、協調的で俊敏なプラットフォームを提供します。 JIRAサービスデスクは、世界中の22,000以上のチームで使用されているJIRAワークフローエンジン上
Phone.com
Phone.comは、起業家や中小企業向けの堅牢なクラウドベースの電話サービスです。エンドツーエンドのシステムは、セットアップと管理が簡単で、さまざまな規模のさまざまなタイプのビジネスに合わせて拡張できます。 Phone.comには、ネイティブiOSおよびAndroidアプリなど、非常に便利なサービスがいくつかあります。 Phone.comアプリを使用すると、ビジネスを正常に管理するために複数
Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's software is a multi-channel help-desk solution, which utilizes digital tickets in order to centralize customer conversations that come from a variety of different sources; email, w
ConnectWise
ConnectWise is a high quality business management platform, which unifies various systems into a productive flow of information and communication. It covers all your bases by using automation option
Zoho Support
Zoho Support is a scalable help-desk solution for businesses of various sizes. By utilizing Zoho Support, businesses are able to build feature-rich help-desks that include ticket management, automat
LiveAgent
LiveAgent is multi-channel help-desk solution for businesses of all sizes and industries. It combines an all-in-one support ticket system with customer portals, universal inboxes, and built-in live
Jira
JIRAは、すべてのプラットフォームで動作するバグ追跡および問題認識ソフトウェアです。高度なプロジェクト管理機能と機能を示します。これは、多くの有名なオープンソースプロジェクトで主要なソフトウェア開発問題ツールとして使用されており、ソフトウェアバグの追跡における重要なコンポーネントです。 JIRAはチームのリソースとナレッジアセットを同じプラットフォームに格納しているため、誰でも簡単に共同作業を
ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plusは、効果的な方法でITを管理できるヘルプデスクプラットフォームおよび資産管理ツールです。これにより、ITサービスリクエストのトラブルシューティングを高速化して、会社の運営を最適なペースに保つことができます。カスタマイズ可能で実装が容易なソフトウェアには、世界中に10,000人以上のユーザーがおり、23の言語で利用できます。 Manage